فضفضه
ارجو من زوارنا الكرام التسجيل في منتدي فضفضه



فضفضه موقع عربى متكامل
 
البوابةالرئيسيةدردشة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخولطرائف فضفضه
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
سمر - 8530
 
ابو حنفى - 5968
 
جنه - 5171
 
gana - 4139
 
نورا - 3362
 
renaad - 2830
 
ايناس - 2451
 
البحارمندي - 2113
 
نيرفين - 1964
 
Admin - 1785
 
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 3 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 3 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 110 بتاريخ الأحد 21 نوفمبر - 15:55
الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث

شاطر | 
 

 مبارك يكتب رساله والتوقيع رئيس الجمهوريه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
جنه
المشرفه العامه
المشرفه العامه


7
انثى عدد الرسائل : 5171
تاريخ الميلاد : 17/01/1977
العمر : 39
تاريخ التسجيل : 02/06/2008

مُساهمةموضوع: مبارك يكتب رساله والتوقيع رئيس الجمهوريه   السبت 11 فبراير - 0:49

القاهرة- نقلت تقارير صحفية عن مصدر وصفته بقريب الصلة من أسرة المخلوع، أن مبارك سلم سوزان رسالة لأحد المسئولين هدد فيها، بكشف أسرار ومعلومات لن ''تسعد الكثيرين''.

وحذر مبارك بحسب التقارير من أنه سيتحدث قريبا في أمور عديدة أمام المحكمة، وهذه الرسالة تدور حولها مناقشات بين سوزان ثابت والمحامي، حتى إنه تم استدعاء أحد المحامين الكويتيين لأخذ رأيه في ايصال هذه الرسالة من عدمه، تأتى هذه الرسالة على خلفية قرار نقل مبارك من المركز الطبي العالمي إلى مستشفى سجن طرة.

وأوضح المحامي لأسرة مبارك عدم وجود قرار حتى الآن بشكل رسمي يقضى بنقل مبارك إلى مستشفى سجن مزرعة طرة، حتى يقوم المحامي برفع دعوى قضائية ضد هذا القرار.

كان مبارك قد طلب من سوزان ثابت بحسب روز اليوسف تسليم خطاب مكتوب بخط يده لشخصيات كبيرة، لاعتراضه على نقله من المركز الطبي العالمي إلى مستشفى سجن طرة، وناشد في الخطاب بمعاملته معاملة الرئيس، وأن يقيم في مستشفى عسكري، لأنه مازال ضابطاً كبيرا في الجيش، وطبقاً للقانون العسكري، يجب الإبقاء عليه في أحد المعسكرات أو مستشفيات الجيش، تحت الحراسة.

وفاجأ مبارك جميع أقاربه بأنه ذيل الخطاب بتوقيعه ''محمد حسنى مبارك.. رئيس جمهورية مصر العربية'' بناء على طلب محاميه، الذى طلب منه أيضا أن يذيل كل كتاباته بهذا التوقيع، دون خوف، وادعى المحامى له، أنه لا يزال رئيسا للبلاد وأن المجلس العسكرى يتولى الإدارة بالنيابة عنه.


التعليقات / عدد التعليقات (95)
بالزمن تنازلى بالزمن تصاعدى بالتقييم تنازلى بالتقييم تصاعدى بالكاتب تنازلى بالكاتب تصاعدى رتب التعليقات

w650
يكشف (منذ 1 ساعة )


وخلى اعداءه يكتروا ويتحاكم بالخيانه العظمى

ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+50




dodo_86038
وفد المنصورة (منذ 2 ساعة )


خلوا يتسلي!!!

ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+6-6




man62888
الهروب الكبير (منذ 2 ساعة )


سجل يا تاريخ علي الجميع مشاهده فيلم الهروب الكبير___ قديم شويه بس هو ده الي هيحصل

ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+3-1




tawab
بدل التشويش (منذ 2 ساعة )


لا بد من جهاز المخابرات تتبع اتصالات مبارك للكشف عن اموال مصر المهربة و رسائلة الى مختلف الجهات لنعرف مدى قيمة المعومات التى يتحدث عنها
ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+6-5




tawab
مصر الكريمة (منذ 3 ساعة )


التى لا تزال تتعامل مع المخلوع بمنتهى التأدب و لكن اذا كان هو و اعوانه يخربون البلاد بمؤامراتهم فلا بد ان نؤمن انفسنا منهم بشتى الطرق لدواعى أمن مصر
ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+9-5




tasso57
طبقا للقانون ألعسكرى (منذ 4 ساعة )


وطبقا للقانون ألعسكرى يتم إيداعه ألسجن ألحربى ليمثل أمام ألقضاء ألعسكرى بتهمة ألخيانة ألعظمى ليعدم رميا بالرصاص إنشاء الله .

ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+31-8




superlonglove
اللى مالوش كبير يعيش فى فوضى (منذ 4 ساعة )



على الرغم من الاختلاف الا انك وحشتنا يا ريس

و اللى مالوش كبير لازم يشتريلوا كبير

و انتى كبيرنا حتى الان و نامل ان نمر بالمرحلة القادمة الى بر الامان



ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+13-81



زائر
العب بعيد (منذ 4 ساعة)


هو كبيرك وسيدك وتاج راسك انت فقط
ابلغ عن هذا الرد تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+42-10




mamo_57415
رجاء من اداره مصراوي (منذ 5 ساعة )


توضيح مدي صحه الفيديو الصوتي المنسوب لممدوح حمزه

ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+120




m_sediek
أسرار إيه اللى عاوز تكشفها يا مخلوع (منذ 6 ساعة )



أسرار إيه اللى عاوز تكشفها يا مخلوع ...أنت أكبر فضيحة فى تاريخ مصر بعد كل الفضائح التى تم إكتشافها منذ سقوطك حتى الآن وما خفى كان أعظم

عاوز تقول إنك كنت حرامى............معروفة

عاوز تقول إن الوزراء بتوعك كانو حرامية ومرتشين مثلك .......عادى جداً لأنهم إختيارك

أقولك أنا الحقيقة أنك أفشـــل حاكم فى تاريخ مصر القديم والحديث ...وياريت تسلملى على فريد الديب

تذكر أنك ستواجه الخالق عز وجل وسوف تحاسب على ما فعلت فبادر بالتوبة ورد المظالم وقول الحق وإن كان مراً

أشر يا مصراوى .....عيب

ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+71-16



زائر
لعب عيال..وعيب.,. (منذ 4 ساعة)


تصرفاته تحكم عليه ومواقفه..فقط من له قريب او صديق كان يعمل معه فى الكلية الجوية ببلبيس -سواء كان مدنيا او عسكريا- يقول لك اهتماماته وانه لم يكن مؤهلا قط لان يحكم دولة كمصر_والله اعلم_ وعموما هذه التهديدات غير لائقة لا بمكانته السابقة ولا بمحاميه الذى يشعل الدنيا ليبرئه..الكارثة الاكبر من هذا هى ما نجحت فيه فلوله من تجنيد لكافة قوى البلطجة والفوضويين والاحداث واطفال الشوارع والباسهم قميص الثورة_وتصرفاتهم جميعا واعتصاماتهم عار عليهم وتوثيق لنفاقهم وعمالتهم وبيعهم شرف مواطنتهم-والتضافر مع الساسة الفاشلين المحرضين دائما بدعوى(الثورة مستمرة) حتى تخرب مصر ويتم تقسيمها، فهم جميعا اما جهلة يحركهم المال او عملاء تدربوا فى صربيا على اشاعة الفوضى والتخريب ومعهم من يسمون انفسهم اشتراكيين وشيوعيين وجميعهم ممولين من الخارج ... كارثة والله.. ولا يصدق عاقل ان ثوارا حقيقيين ويفهمون اوضاع مصر يهاجمون جيشها او مجلسها العسكرى او حكومتها او برلمانها ..لا يزيدوا عن ماجورين او قطعان مضللة تنشر الفوضى والخراب بتحريض من الفاشلين فى الانتخابات واصحاب سيناريو تقسيم مصر..
ابلغ عن هذا الرد تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+12-15




mahmoudtariq13
يا خائب الرجا رئيس ايه يا مخلوع (منذ 8 ساعة )


يا عميل يا خائن الوطن
ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+70-21




yaser_car2009
ملهاش حل تالت (منذ 8 ساعة )


لا داعى أبدا لأن نسمح نحن المصريين لأحد أن يستفزنا على هذا النحو
لأن الموضوع ببساطة هو أحد أمرين لا ثالث لهما
الأول أن هذا الفريد هو من أصل يهودى ويسعى بدوره لتفكيك البلد من الداخل عن طريق ما يقول وما يدفع مبارك لفعله ، وهوبالتالى يدفع بنا الى طريق الأستفزاز والتخبط فى القرارات حتى يفعلوا ما يحلوا لهم ، فيجب أن نكون نحن الذئاب بحق ونجعلهم هم الضباع ، بحسن تفكيرنا وتقديرنا للأمور
والأمر الثانى (وده وارد أيضا) أن يكون مبارك قد أصيب بلوثة عقلية وأستغلها هذا الصهيونى

ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+20-16




[url=http://profile.linkonlineworld.com/dodo mode lolo@masrawy]dodo mode lolo[/url]
نفسي اعرف (منذ 8 ساعة )


انا بقى نفسي اعرف هو حيقول ايه في التهديدات

ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+20-1




hsefary
فكروا قبل ان ترددوا لماذا يريدون تكريهنا في الجيش (منذ 13 ساعة )



يا جماعه الخبر ده غير صحيح لعده اسباب اولها ان رسال بهذا الحجم المفروض ان لا يعلمها غير صاحبها فمن اين عرف الباقي اسرار الرساله ثانيا انه لو اراد الكلام لكان تكلم من الاول حتي يبرأ نفسه او يجعل الدائره علي الكل و اخيرا تفتكروا انه متوقع ان يرجع الي الرئاسه و لو كان الديب قاله انه يكتب التوقيع هكذا فهل سمع احد هذه المقوله و رردها ام انه اجتهاد لبلبله الرأي العام علي الجيش اظن انه كذلك فبالله عليكم انظروا الي فيديوهات الاشتراكيين الثوريين الموجوده علي النت لتعرفوا ما المقصود من هذه الاخبار المفبركه



ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+43-9



زائر
اتفق معك (منذ 7 ساعة)


عندك حق. كل دى اونطة واحنا مع الجيش لغاية بر الأمان ان شاء الله واذا كان فيه اخطاء فهى لا تصل لحد الخيانة الذى يروجه دعاة الفساد وتدمير البلاد
ابلغ عن هذا الرد تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+22-8



زائر
انت قولت كل اللى عاوز اقوله (منذ 48 دقائق)


ا}يدك فى كل كلمة قولتها، الغرض من الكلام ده توليع الدنيا ليس اكثر
ابلغ عن هذا الرد تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


00




hesham_39257
أنت لسه شفت حاجه (منذ 13 ساعة )


ياراجل حل عن سمانا بقى خلينا نشوف أكل عيشنا , إحنا معتش ورانا غيرك؟! مش أنت إللى جبته لنفسك؟! كان بإيدك تخلى التاريخ يذكرك بالخير , استحمل بقى
ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+28-7




m4
على بابا يتكلم (منذ 14 ساعة )



كلهم حرمية ةديمة

كلهم كذابين قديمة

كلهم مجرمين قديمة

بس خلاص يمكن تابو توب انت بقة واحترم يوم تقابل فية رب العباد

ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+19-9




medodody
كل ما نضغط على المخلوع كل ما نعرف أسرار كثيرة (منذ 15 ساعة )


كل ما نضغط على المخلوع كل ما نعرف أسرار كثيرة وما خفى كان أعظم
يارب وقعهم فى بعض علشان نعرف كل الحرامية

ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+20-2




mika
ok (منذ 15 ساعة )


عندما اعتقل الرئيس العظيم محمد نجيب لم نسمع من يومها حد قال احنا اسفين ياريس و لما الحرامي ده مشي طلعلنا مليون اسفين ياريس و ابناء الريس ياخي ......... الريس
ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+16-3




medodody
الجيش والمخلوع و(شخصيات كبيرة) إيد واحدة (منذ 15 ساعة )


الجيش والمخلوع و(شخصيات كبيرة) إيد واحدة ضد الشعب المصرى

ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+89-63



زائر
... لأنه مازال ضابطاً كبيرا في الجيش !!! (منذ 12 ساعة)


84 وظابط ، زمايلي خرجوا من الخدمة برتبة عقيد في الأربعينات، هو جيشه مابيخلصش ولا بيجدد لنفسه عزبـــــــــــــــــــــــــــــــــــة
ابلغ عن هذا الرد تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+18-6



زائر
دي الحقيقة المره والجيش احتوى الثورة وكلنا صدقناه (منذ 12 ساعة)


زائر الخبر ده مش جديد ومبارك مش اول مره يهدد بس واضح ان تهديده بيجيب نتيجة كلنا كنا مع المجلس العسكري وكنا مصدقينهم انهم رفضوا تعليمات مبارك بتسوية ميدان التحرير وحموا الثورة وكلنا مش ناسيين تعظيم سلام اللواء الفنجري لشهداء الثورة واسهم المشير كانت في السماء يبقى ايه اللي اتغير وخلانا نقلب على بعض اكيد تهديدات مبارك واكيد ان المجلس العسكري ممسوك عليه مخالفات تودي في ستين داهية واكيد هينفذوا طلباته حتى النهاية لحد البلد مهتروح في المجهول
ابلغ عن هذا الرد تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+14-6



زائر
الجيش والشعب ايد وحده (منذ 3 ساعة)


اليس هذا هو النداء الذي هتفت به الملايين لاننا شعرنا به ام ن الخطه ان نطيح بكل راس لهذه البلد حتي يخاف اي شخص يتولي القياده ونستورد قياده خارجيه زي مدربين الفرق وانتم تبقو مجلس اداره الدوله وسلامي لامريكا واسرائيل وقولوا لهم الشعب مش هيسيب الجيش الا لو الشعب كله مات لان مصر كله من دلوقتي جيش
ابلغ عن هذا الرد تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+4-1




masry_46872
واضح ان الزهايمر بدأ (منذ 16 ساعة )


وفاجأ مبارك جميع أقاربه بأنه ذيل الخطاب بتوقيعه ''محمد حسنى مبارك.. رئيس جمهورية مصر العربية''
ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+16-4




ahmedelharty2006
سبوه (منذ 16 ساعة )


كلنا عارفين ان مبارك اخطاء
بس كفاية كدا يا جماعه حرام دا راجل مسن
حرام

ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+8-36



زائر
ومش حرام مرضى السرطان اللى فى المستشفيات (منذ 7 ساعة)


ومش حرام كل اللى ماتوا من التعذيب ومش حرام انك تعيش فى بلدك ذليل حرام عليك انت يا محترم لازم يكون فيه نهايه لكل ظالم ولا كان ربنا ساب فرعون
ابلغ عن هذا الرد تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+16-2




rolls_260
ياااااااااااااااااااااااارب (منذ 17 ساعة )


يارب ياخويا تتكلم وربنا يفك عقدة لسانك بس تتكلم بما يرضى الله وان كان فيه فاسدين قولنا عليهم

ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+153-15




nawar
ايه البرود ده (منذ 17 ساعة )



الشعب مش عايزك انتى مبتفهمش انت طالق بالثلاثه وفريد الديب ده انسان معندوش ضمير ولا وطنيه محامى الجواسيس والحراميه

ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+159-26




aLeXaHlaWy
يسقط يسقط حكم العسكر (منذ 18 ساعة )


ما هو العيب مش عليك, العيب على الي حميك و بيستهبلنا, لكن على مين احنا خلاص اتعلمنا نقول لا

ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+200-77



زائر
عاشت مصر بيد ابناءها وجيشها (منذ 7 ساعة)


هو مين اللى حاميه ما خلاص حسنى مبارك كارت واتحرق ومفيش اى سبب يخللى الجيش يحميه صباح الفل. كفاية بقى فوضى وابنوا بلدكم
ابلغ عن هذا الرد تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+6-3




basbosa_97165
اللهم اهلك الظالمين بالظالمين واخرجنا من بينهم سالمين (منذ 18 ساعة )


ربنا ينتقم منكو ان شاء الله وتقعو كلكم في بعض ونعرف اكتر البلاوي بس اي حاجه هنعرفها مش هنسيغرب لاني اصدق فيك اي حاجه وبعدين انت مش اقل من اي حد لازم تروح طره علشان تتذل زي ما ذلت ناااس كتير اوي وسكنتهم في المقابر واكلو من الزباله ربنا ينتقم منك يا اخي ويريحنا منك ومن شرك بقي ..مش هنرتاح من شره اعدامه هو حله
ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+140-13




shokry50
كله بيزيد سيئاته (منذ 18 ساعة )


كل تأخير بيزيد من سيئاته لأنه ذنوب ملايين حتى ولو كان فقط للنهب والسكوت على اللى كانوا بينهبوا
والحرمان والخيانه مع دول تريد السوء لمصر واولها الملعونه اسرائيل وامريكا والخونه الموجودين بالبلاد ***
يارب عجل بعقابهم جميعا هم والذين لم تحويهم السجون حاليا لأن السجون تحوى عينات من الخونه وقاتلى
الانفس ***دول لو كانوا على عهد الرسول كان أطاح برؤسهم لخيانتهم للشعب

ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+76-13




zalabawy
قصص ميكى ديه بشمها من على بعد حتى لو منغير صور "فين الصور؟" (منذ 18 ساعة )


.
ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+78-77




desoky.zaglol
احترسوا (منذ 18 ساعة )


نفس الاسلوب اللى عمله فى بيان قناه العربيه لاثارة الفتنه والحمد لله جت على دماغه وبدأت محاكمته ودلوقتى عايز يعمل وقيعه جديده فى البلد لاثارة الشعب على من يحكم البلاد الأن وان الجو الان يساعده فى ذلك فأن ضلعى الفوضى هما الخونه والعملاء وليمان طره وهدفهم واحد خراب البلد لذلك اقول احذروا بمجرد اشاعة اى خبر على طول حتلاقى النخبه اياها تنزل مظاهرات وبيانات ونبدأ الموضوع من تانى وندور فى حلقة الفوضى لازم المجلس العسكرى يحسم الامر كفايه كذه الشعب تعب من الاوضاع السيئة والكل مشارك فيها ياخساره يامصر منكوبه بابناءك السابقين والحاليين وربنا يستر من القادمين
ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+58-15




masrman
"إذا إختلف اللصوص إنكشف المسروق" (منذ 19 ساعة )


للعلم يا مصريين إذا كان هذا الخبر صحيحا فهذا يؤيد فكرة أن مبارك أجرم فى حق الشعب المصرى وألا فما تبرير أنه يهدد بفضح الاخريين إذا كان بالفعل بريئا؟ البريئ لا يهدد بالفضائح وكشف المستور لان برائته تحميه لكن المذنب هو من يهدد بإذا أردتم أن تفضحونى فسوف أفضحكم أنا الاخر! وكما يقول المثل "إذا إختلف اللصوص إنكشف المسروق"

ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+118-7




[url=http://profile.linkonlineworld.com/banoota masreya@masrawy]banoota masreya[/url]
يا عم روح موت بقى (منذ 19 ساعة )


جتك القرف انا مش فاهمه انت عايز ايه تاني يا اخي ده بدل ما تتوب عن البلاوي اللي عملتها ..... انت خلاص اصلا رجل في الدنيا و رجل في الاخره ....... ربنا ياخدك و يريحنا من امثالك انت و الأرشانه اللي اسمها سوزان .........


+175-59




DoctorMasri
أول ما قرأت المانشيت (منذ 19 ساعة )


عرفت إنها روزاليوسف .. جريدة الهجص الكبرى
ابلغ عن تعليق غير لائق | رد علي التعليق تسجيل الدخول لتتمكن من الإبلاغ عن التعليق


+145-37



زائر
كفاية (منذ 18 ساعة)


مصلحة 80 مليون تقتضى التعامل السريع و الحازم و الحاسم مع مبارك و اسرته ، دة بيهدد و هو كدة امال لو كان لسة بيحكم كان عمل ايه؟ لسة هنضيع وقتنا ماه ...مش كفاية 30 سنة ...مش نتعظ من اللى حصل فى بورسعيد ...... ولا محتاجين مصيبة تانية اقوى؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مبارك يكتب رساله والتوقيع رئيس الجمهوريه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
فضفضه :: منتدي نشره اخبار فضفضه :: اخبار اهرام جمهوريه-
انتقل الى: